Alchemicy: Królewski golem

Liczba graczy: 2-4 osoby
Wiek: ok 14 lat
Czas gry: ok. 120 min
Trudność: 7/10

Ostatnie egzemplarze!

99,00 zł

Magiczne rozszerzenie do Alchemików! Jesteście gotowi wznieść się na wyżyny alchemicznego rzemiosła?

Więcej informacji

Nad czym pracują moi koledzy po fachu? Od wielu tygodni siedzą zamknięci w swoich laboratoriach i tylko sporadycznie składają potajemne wizyty w królewskiej bibliotece. Czy to możliwe, że również pracują nad rozwiązaniem królewskiej zagadki? Głupcy! Wzory chemiczne, których szukają w królewskiej encyklopedii, zostały napisane przeze mnie!
Tylko ja znam prawdziwą naturę korzenia mandragory i tylko mi uda się ożywić królewskiego golema!

 

Królewskim Golemie znajdują się tak naprawdę 4 rozszerzenia:

 Dzięki Kapitałowi Początkowemu gracze będą mieć okazję dopasować początkowe zasoby swoich laboratoriów do własnych potrzeb.

  • Rozszerzenie Duży Ruch sprawi, że każda runda będzie inna, bo za każdym razem na polach kolejności pojawią się nowe nagrody (i nowe koszty!).
  • Królewska Encyklopedia to zupełnie nowy obszar do publikacji badań.
  • Wreszcie sam Projekt "Golem", który postawi przed graczami nie lada wyzwanie – będą musieli ożywić istotę ulepioną z gliny i magii.
 

Kapitał Początkowy i Duży Ruch nadają się dla początkujących graczy,Królewska Encyklopedia dla zaznajomionych z grą podstawową, aProjekt "Golem" dla graczy zaawansowanych, szukających nowego dedukcyjnego wyzwania.

 

Wszystkie cztery rozszerzenia można łączyć w dowolny sposób - oprócz Projektu "Golem", z którego należy korzystać wraz z Królewską Encyklopedią.

Produkty powiązane

Inne produkty z tej samej kategorii: